تمدید فراخوان ارسال آثار و محصولات برای انتشار درفهرست آثار و محصولات برای کودکان با نیازهای ویژه دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوانIBBY ۲۰۲۱
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
برنده جایزه ترویج خواندن آساهی- ایبی ۲۰۲۰ معرفی شد
۲۷ فروردین ۱۳۹۹

دعوت گروه “دستنوشته بزرگسالان برای کودکان” براى فعالیت

 

گروه دستنوشته بزرگسالان براى کودکان، بیش از سی سال است که در شورای کتاب کودک فعالیت دارد. هدف این گروه شناخت، هدایت و تشویق نویسندگان نوقلمی است که آثار منتشر شده ندارند تا بدین وسیله زمینه‌های مناسب برای رشد و شکوفایی آن‌ها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فراهم شود.

در این روزهای بهاری و شرایط دشوار که وظیفه مدنی و انسانی همه ماست که در خانه بمانیم تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم، شاید فرصتى بیابیم تا دلمشغولی‌هایى را که در شرایط عادی فرصتی برایشان نمی یافتیم، اجرایى کنیم.

اگر برای کودکان دستنوشته‌ای دارید برای بررسی و هدایت می‌توانید به این گروه بسپارید. این حرکت سر آغاز آشنایی بیشتر شما با فعالیت‌های شورا و بویژه آثار ادبی مناسب کودک و نوجوان و هم‌چنین افق‌های تازه‌ای برای شناخت دنیای آن‌ها خواهدبود.

برای ارسال آثار لطفا به نکات زیر توجه نمایید:
– اثر تایپ شده باشد
– نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، جنسیت، شغل، تاهل، تعداد فرزند، محل سکونت، اگر با شورا آشنایی دارید نحوه آشنایی و راه‌های تماس حتما قید شود.

ارسال آثار به آدرس ایمیل:
Nahid_jabbary@yahoo.com

ارسال از طریق واتس اپ و یا تلگرام مناسب تر خواهد بود.

شماره تماس: ناهید جباری۰۹۱۲۶۰۸۹۳۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *