نمایشگاه آثار تجسمی و کارگاه‌های ترویجی گروه ترویج خواندن شورای کتاب کودک
۱۳ تیر ۱۴۰۱
رقابت سه تصویرگر برای نامزدی جایزه هانس کریستین اندرسن ۲۰۲۴
۱۳ تیر ۱۴۰۱

گزارش مجمع عمومی سالانه شورای کتاب کودک، ۱۴۰۱

🔻گزارش مجمع عمومی سالانه شورای کتاب کودک، ۱۴۰۱

جلسه مجمع رأس ساعت ۱۴ در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۳۰ آغاز شد. آقای شهرام اقبال‌زاده به عنوان رئیس، خانم سمیرا بابالوئی، آقای ایوب موحدی‌پور و خانم فاطمه عرفانیان ترکی به ترتیب به عنوان منشی و ناظران جلسه انتخاب شدند. نخست آقای اقبال‌زاده از خانم توران میرهادی و آقای یحیی مافی یاد کردند، سپس جلسه با توجه به رسیدن به حد نصاب اعضا ۸۲ نفر از ۱۳۶ نفر جلسه رسمیت یافت و وارد دستور شد. علاوه بر اعضای هیئت مدیره تعدادی نیز از اعضای رسمی در جلسه حضور داشتند.

خانم نوش‌آفرین انصاری رئیس هیئت مدیره (دبیر) به علت کسالت در جلسه حضور نداشتند، خانم فاطمه (سوری) مرتضایی‌فرد گزارش هیئت مدیره را قرائت کردند و به برخی پرسش‌ها پاسخ داده شد. سپس گزارش بازرس قانونی خانم سیما صفاری قرائت و همراه با ترازنامه مورد تصویب قرار گرفت. لازم به ذکر است که کلیۀ اسناد و مدارک مربوط به مجمع از طریق گروه اعضای رسمی قبل از تشکیل جلسه به صورت مجازی به اطلاع اعضا رسیده بود. پس از آن آراء گردآوری شده از سه طریق واتساپ، تلفن و حضوری مورد شمارش قرار گرفت و با توجه به آراء ۸۰ نفر از ۸۲ نفر هیئت مدیره و بازرسان فعلی تا سال ۱۴۰۳ ابقا شدند. 

جلسه مجمع عمومی در ساعت ۱۶ به پایان رسید.

اعضای هیئت مدیره ۱۴۰۳ – ۱۴۰۱

نوش‌آفرین انصاری (رئیس هیئت مدیره / مدیرعامل / دبیر)، فاطمه مرتضایی‌فرد (نایب رئیس)، علیرضا میرفخرایی (خزانه‌دار)، اکبر نعمتی (منشی)، پروین فخاری‌نیا (عضو اصلی)، سحر ترهنده (عضو اصلی)، نگین شهری (عضو اصلی)، عاطفه سلیانی (عضو علی‌البدل)، خدیجه میرخانی (عضو علی‌البدل)، سیما صفاری (بازرس اصلی)، ایراندخت شیرازی (بازرس علی‌البدل).

قابل ذکر است که کلیۀ اسناد مربوط به مجمع از جمله گزارش شورای مدیریت ادبیات کودکان، گزارش شورای مدیریت فرهنگنامه و گزارش بامداد کتابخانه‌ها در کتابخانۀ تحقیقاتی شورا در اختیار کلیۀ اعضای رسمی و وابسته قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *