سررسید سال ۱۴۰۰
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
دومین دوره‌ی داستان نویسی: کارگاه نویسندگی خلاق
۲۷ بهمن ۱۳۹۹

کتابشناسی خواندن در خانواده | باهم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم

سومین کتابشناسی برای خواندن با خانواده

طرح خورجین کتاب برای خانواده به مناسبت سال جهانی خانواده نخستین بار در سال۱۹۹۴/۱۳۷۳ در شورای کتاب کودک به وسیله زنده یاد منصوره راعی و زنده یاد ثریا قزل‌ایاغ اجرا شد. طرح خورجین کتاب از سوی شورای کتاب کودک در کنگره‌ی جهانی سال ۱۹۹۴ دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوانIBBY، در اسپانیا، معرفی و گزارش شد و مورد تحسین قرار گرفت. در سال ۱۳۹۹ طرح خورجین کتاب بار دیگر به صورت کتابشناسی آثار برگزیده و شایان تقدیر و ۴ستاره از فهرست شورای کتاب کودک مطرح شد.
اولین خورجین خواندن با خانواده در سال ۱۳۹۹ به مناسبت ۲۵ اردیبهشت برابر با ۱۵ می «روز جهانی خانواده»، با شعار «باهم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» تقدیم شد.
https://t.me/shorayeketabekoodak/6500۱

دومین خورجین خواندن با خانواده در سال ۱۳۹۹ به مناسبت ۳۱ شهریور برابر با ۲۱ سپتامبر «روز جهانی صلح» با شعار «صلح را باید از کودکی آموخت» تقدیم شد.
https://t.me/shorayeketabekoodak/6741۱

سومین خورجین خواندن با خانواده با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» تهیه شده است. در این خورجین علاوه بر معرفی کتاب‌های مناسب کودک متولد شده تا بزرگسالان، کتاب‌های گویا نیز معرفی شده‌اند. این کتابشناسی به صورت فایل pdf در دسترس شماست. با دانلود این فایل به فهرستی از آثار همراه با تصویر جلد، مشخصات و کلیدواژگان برای همه اعضای خانواده دست پیدا می‌کنید. لطفا این فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

خواندن در خانواده، خورجین ۳ (دانلود کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *